שימו לב גברים יקרים!

אין ספק כי השער שלנו, הגברים, הנו סמל לגבריות וכוח ולכן כאשר אנו סובלים מנשירה שכה אופיינית למרבית הגברים הרי שאנו מתוסכלים, מובכים ומוטרדים מכך מאוד.

המספרים אומרים כי כל גבר רביעי סובל מנשירת שיער החל משנות העשרים לחייו וכל גבר שני סובל מכך בשנות הארבעים לחייו כך שגם אתה עלול לפול בסטטיסטיקה זאת.

רבים מהגברים המגלחים את כל שערות ראשם עושים זאת לא כי מדובר בעניין אפנתי אלא בגלל הצורך להסתיר את העובדה ששערות ראשם הולכות ונסוגות לאחור. נסיגת שיער בצדי הראש- באזור הקרוי אזור המפרצים הידוע לשמצה ואזור הפדחת הנם מסימניי התקרחות גברית טיפוסית הפוקדת גברים רבים. אז מה אפשר לעשות בנידון?

ובכן, גם אני סבלתי מנשירת שיער והחלטתי לא להשלים עם רוע הגזירה. החלטתי לעשות מעשה ולטפל בכך היות בעידן של ימינו כל בעיה רפואית ועל אחת כמה וכמה בעיה אסתטית ניתנת לפיתרון מהיר ויעיל במרבית המקרים על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

הבחירה המוצלחת שלי בד"ר שלום שאלתיאל

השתלת שיער נחשבת לפתרון האידילי ולמענה הטוב והבטוח ביורת עבור כל מי שסובל מנשירת שיער והתקרחות משמעותית. מתוך מה שבדקתי באמצעות אתרי האינטרנט השונים הבנתי כי טיפולים תרופתיים אינם מספקים תוצאה שהיא שלביעות רצונם של המקריחים ומנפקים שינוי זעיר במצב הנשירה ולכן החלטתי לוותר על כך ולפנות ישר להשתלת שיער.

כמו בכל דבר שאני עושה בחיי, החלטתי ללכת על בטוח ולבחור בטובים ביותר לצורך ביצוע הליך זה ולכן בחרתי בד"ר שלום שאלתיאל לאחר שמצאתי המלצות רבות וחוות דעת חיוביות ביותר עליו דרך האינטרנט וגם דרך כמה מחבריי שעברו תחת ידיו הנאמנות השתלת שיער מוצלחת.

הבנתי כי ד"ר שלום שאלתיאל מבצע השתלת שיער בשיטה ייחודית הנקראת FUE המספקת תוצאות טבעיות ואמינות ובעיקר מראה שיער אחיד לכל אורך הראש.

כבר שהגעתי לפגישת ייעוץ והכוונה התרשמתי לטובה מאיש המקצוע שלפניי וממאות ניתוחי השתלת שיער מוצלחות אותם ביצע בשנים האחרונות וכמו שאומרים: "הניסיון עשויה את ההבדל" – משפט זה נכון פי כמה וכמה כאשר מדובר ברופא האמור לתקן בעיה אסתטית משמעותית ממנה אתם סובלים.

לכן אני ממליץ לפנות רק לטובים ביותר בכל תחום ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתחום השתלות שיער שכן אין מקום לטעיות בתחום זה ובכלל בכל תחום רפואי אחר בו יש לכם בעיה.

השתלת השיער שלי

מהלך השתלת שיער אצל ד"ר שלום שאלתיאל היה מהלך תקין, קל ופשוט שנערך בהרדמה מקומית בלבד. אורך הטיפול היה כארבע שעות לערך בהן יכולתי לצפות בטלוויזיה או לקרוא עיתון ובכך לא להרגיש את הטיפול כלל וכלל. הטיפול לא היה כרוך בכאבים או צלקות בניגוד להשתלות שיער שבוצעו בעבר והתוצאה היא מרשימה במיוחד כך שאני ממליץ לבחור בד"ר שלום  שאלתיאל לביצוע השתלת שיער מאחר והוא נחשב לאחד הרופאים הטובים ביותר בתחום זה!

מאמר זה בגדר המלצה בלבד, מומלץ להיפגש עם מספר רופאים מומחים בתחום השתל שיער, חשוב לזכור חשוב שלרופא יהיה ניסיון מוכח בתחום השתלת שיער